Комбинација на електрична и класична погонска технологија

Plug-in хибридните модели ги комбинираат предностите на електромобилноста и класичните технологии за возење. Во Audi се нарекуваат TFSI e. Додатокот е јасен показател дека возилото може да се движи на два начина како plug-in хибрид. За кратки патувања е инсталиран електричен погон со компактна батерија и дополнителен мотор со согорување за долги патувања. Интелигентната дистрибуција на енергија автоматски се префрла помеѓу погоните по потреба за максимална ефикасност.

Што е plug-in хибрид?

Приклучниот хибрид управува со балансирањето помеѓу два погонски света со електричен мотор и мотор со согорување. За да се разликува од другите хибриди, батеријата не само што може да се полни преку обновување на енергијата, туку и преку надворешни извори како што се станици за полнење или приклучоци. Соодветно на тоа, plug-in хибридот се етаблира како најчеста форма на хибрид. Терминот е изведен од англискиот јазик од „Plugin Hybrid Electric Vehicle“ – скратено PHEV. Затоа, PHEV е кратенка за plug-in хибриди, кои пак се нарекуваат TFSI e кај Audi.

Враќање и зајакнување на енергијата

Кај хибридите, електричниот мотор може да се користи како единствен погон без емисии или може да го поддржи моторот со согорување со дополнителна моќност на засилување.

Во основа, plug-in хибридот се заснова на концептот за обновување на енергијата - наречен закрепнување. Моделите PHEV од Audi ја враќаат моќта при сопирање, во зависност од соодветната рута и спроведените процеси на сопирање.

При засилување, електричниот мотор го поддржува моторот со согорување во зависност од избраниот режим на возење и на тој начин обезбедува дополнителен потисок.

Закрепнување при сопирање: Audi Q3 45 TSFI e.

Четири режими на возење

За ефикасно возење.

Концептот на погонот е дизајниран така што многу кратки дневни патувања можат да бидат покриени чисто електрично. Која форма на погон се користи може да се регулира преку четири различни режими на возење: чисто електрично возење (EV), ефикасна интеракција (хибрид) или примарна употреба на моторот со согорување за одржување (држење) или зголемување на полнењето на батеријата за подоцнежно електрично возење (серија).

Опсегот не е проблем

Ако полнењето не е доволно за да се покрие растојанието, моторот со согорување прво се вклучува, а потоа целосно го презема. Ова значително го зголемува досегот. За време на застанување, можете да наполните гориво како и обично и да продолжите веднаш. Нема потреба да чекате додека да запре моторот. Ако имате малку повеќе време на располагање, алтернативно, можете да ја полните батеријата на станица за полнење.

 

Комбиниран погон

Audi го комбинира турбо бензинскиот мотор со директно вбризгување (TFSI) со електричен мотор чија литиум-јонска батерија е инсталирана под подот на багажниот простор. Електричниот мотор на хибридниот погон е интегриран во менувачот во повеќето plug-in хибридни модели. Хибридниот модул се состои од електромотор и одвојувачка спојка што го поврзува TFSI моторот со погонската лента. Кај сите plug-in хибриди, силата се пренесува преку сите четири тркала - за добра тракција дури и при лоши патни и временски услови и за висока агилност при спортско возење.

Погонска единица: Audi A7 Sportback 55 TSFI e.

Батеријата

Моќта за електричните машини доаѓа од батериски систем со литиум-јонски ќелии со течно ладење, кој се наоѓа под подот на багажниот простор. Батеријата складира до 14,1 kWh. Целосното полнење на батеријата од 14,1 kWh инсталирана во повеќето модели трае околу 2,5 часа на високонапонска врска од 400 волти со излезна моќност од 7,4 kW и околу 6 часа на конвенционален приклучок за домаќинство од 230 волти, 5 часа. Audi нуди гаранција за високонапонската батерија на новите автомобили за 8 години или 160.000 km, во зависност од тоа кој од двата настани ќе се случи прв.

Високонапонска структура на батеријата: Audi A3 Sportback 40 TFSI e.

 

Приклучните хибридни модели се нарекуваат „TFSI e“. Додатокот е јасен показател дека возилото може да се движи на два начина. За кратки растојанија е инсталиран електричен погон со компактна батерија и дополнителен мотор со согорување на подолги растојанија.

Да, хибридите се поделени во наведените групи. Разликите лежат во напонот, моќноста на електричната машина, електричниот опсег и изворот на енергија. Особено, plug-in хибрид (PHEV), за разлика од другите споменати хибриди, може да се полни и надворешно преку извор на електрична енергија, дома, на работа или во движење на јавни станици за полнење.

Со Audi Q7 e-tron quattro, Audi го претстави првиот plug-in хибриден модел во светот со шестцилиндричен TDI и електричен мотор. Оттогаш, ова беше заменето со Audi Q7 TFSI e quattro (бензински мотор со директно вбризгување).

Комбинација на дизел мотор и електричен погон во моментов не се нуди. Сите plug-in хибридни модели на Audi што се нудат во моментов се базираат на турбо бензински мотор со директно вбризгување (TFSI).

Овде ќе ги најдете сите најчесто поставувани прашања и одговори за електричните и хибридните погони собрани од службата за корисници на Audi.