-
Пребарај
Одбројувањето започна.
Не пропуштајте - Зачувајте го терминот во вашиот календар
Светска премиера на Audi e-tron GT!
Запомнете го датумот за светската премиера на новиот Audi e-tron GT.
Audi e-tron GT е нашето електрифицирано ремек-дело. Како Gran Turismo со четири седишта и два оддели за багаж, тој ги комбинира удобноста и динамиката на возење со иконскиот дизајн.
Пристигнува моментот кога ќе можете да му се восхитувате на возилото со сите негови детали.
Звукот на „e“
Audi e-tron GT е автомобил оформен од целата наша страст - ова е особено важно за неговиот прогресивен електронски звук, кој беше развиен со музичка креативност во лабораторијата за звук и тестиран во студиите на клиенти. Со опционалниот e-tron звук, доаѓа звучник во задниот дел на возилото и два внатрешни звучници за генерирање на висококвалитетен звучен пејзаж на е-звукот.
Леснотија и суверенитет
Возењето во e-tron GT е како непречено и тивко лизгање, додека моќниот електричен погон обезбедува перформанси кои го одземаат здивот и способност за неверојатно престигнување. Стандардниот погон quattro овозможува оптимална тракција: два трајно синхронизирани мотори, по еден на оска, ја носат погонската моќ - електронски контролирана - на сите четири тркала.
Перформанси кои се репродуцираат
e-tron GT нуди силно забрзување што може да се користи повторно и повторно. Ова е овозможено со софистицирано термичко управување со четири ладилници кои ги одржуваат електричните компоненти во оптимален опсег на температура.
Побрзо полнење
Полнењето со голема моќност, благодарение на системот за полнење од 800 волти, е значително побрзо од сегашните системи од 400 волти и обезбедува пократко време на полнење на батеријата.
Систем за полнење и батерија
(Технички карактеристики на батеријата)
Удобно крстосување низ свиоците
Следејќи ја филозофијата на Gran Turismo, високотехнолошката шасија на e-tron GT ги користи сите функционалности за да создаде кохерентна целокупна слика за удобност и динамика. Воздушни пружини со три комори придонесуваат за гарантиран комфор: Покрај основната суспензија дизајнирана за ефикасност, може да се постават и разни висини на каросеријата. Нивната непречена интеракција со адаптивните амортизери гарантира дека управувањето е врвно и инспиративно.
Дизајни на тркала - не само за око
Во зависност од големината, различните тркала што се нудат за e-tron GT имаат свои предности: 19-инчните тркала на предната оска имаат тежина од 12,5 kg - што се рефлектира, на пример, во помала потрошувачка. Опционалните 20 или 21-инчни тркала, кои се исто така достапни, најдобро ги исполнуваат мускулните лакови на тркалата и се фасцинантни поради нивниот возбудлив дизајн. Во зависност од изборот, двете големини се исто така достапни во особено аеродинамички дизајни.
Интелигентно управување
Управувањето на сите тркала има и дополнителни предности: При поголеми брзини, задните тркала се вртат во иста насока, за да се зголеми стабилноста на возењето. Од друга страна, на помали брзини, задните тркала се вртат во спротивна насока - ова го намалува кругот на вртење и го поедноставува маневрирањето.
Целосно сопирање
Перформансите и силното забрзување на e-tron GT бараат соодветно силни, лесно контролирани сопирачки. Со челични дискови за сопирање, кои доаѓаат стандардно, како и со опционалните, кои се достапни за прв пат, дискови за сопирање со премаз од волфрам карбид кои нудат 30% поголема издржливост и 90% помала абразија на ситна прашина. Добро познатите керамички сопирачки од карбонски влакна се опционално достапни.
Audi e-tron Новости
Следната голема пресвртница на патот кон мобилноста на иднината е неизбежна. Погледнете во (блиската) електрична иднина со вести за е-трон.
Audi e-tron GT: Комбинирана потрошувачка на енергија во kWh / 100 km (NEDC): 18,8-19,6 (NEDC); 19,9-21,6 (WLTP); Комбинирани емисии на CO2 во g / km: 0. Информации за потрошувачката на енергија и емисиите на CO2 во опсези во зависност од избраната опрема на возилото.
Возилото прикажано овде е прототип кој не е достапен како производен модел.
Максималната моќност за забрзување може да се повтори поради физички услови, но не толку често колку што е потребно.